بهترین هتل مشهد

مشهد، به عنوان دومین شهر بزرگ ایران و مرکز استان خراسان رضوی، به خاطر وجود حرم مطهر امام رضا (ع) یکی از مقاصد مهم زیارتی و گردشگری است. این شهر دارای جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی زیادی است.

مراکز خرید ارزان در شیراز

بازارهای ارزان شیراز از محبوب‌ترین مقاصد خرید در این شهر به شمار می‌روند. ممکن است فکر کنید که قیمت پایین اجناس در این بازارها به معنای کیفیت پایین آن‌هاست، اما این تصور کاملاً نادرست است! ارزان بودن کالا همیشه نشانه‌ای از بی‌کیفیتی نیست.

ممنوعیت دارویی در پروازهای خارجی

یکی از چالش‌های متعددی که مسافران خارجی در سال‌های اخیر بالاخص بعد از شیوع کرونا با آن روبرو شده‌اند، عدم آشنایی با قوانین ممنوعیت دارویی در پروازهای خارجی و عدم رعایت این قوانین است. این قوانین که بعضا قوانین سخت‌گیرانه‌ای نیز هستند، برای سفر به کشورهای خارجی باید مد نظر قرار گیرند و پیش از حمل داروهای مورد نیاز خود باید از قوانین ممنوعیت دارویی آگاه شوید؛ زیرا رعایت نکردن این قوانین می‌تواند مشکلات فراوانی را برای شما به ارمغان آورد و حتی در بعضی موارد برخورد قانونی و انتقال به زندان را به همراه داشته باشد. باعث تاسف است که تعدادی از ایرانیانی که به کشورهای خارجی سفر کرده‌اند به‌دلیل عدم رعایت قوانین ممنوعیت دارویی در زندان به سر می‌برند و منتظر پایان دوره محاکمه خود هستند. لیست داروهای ممنوعه خارجی اعم از اروپا، آمریکا، کانادا و کشورهای همسایه و خاورمیانه با یکدیگر تفاوت دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با قوانین حمل دارو با هواپیما در کشورهای مختلف و بایدها و نبایدهای حمل دارو در سفرهای خارجی آشنا کنیم.

جریمه کنسلی بلیط هواپیما داخلی و خارجی

گاهی پیش می آید به دلایلی مجبور به کنسل کردن بلیط هواپیما خود می شویم. این کنسل کردن پرواز از سوی مسافر کنسلی بلیط هواپیما از سوی مسافر نامیده می شود که مشمول جریمه کنسلی می شود. این جریمه با توجه به نوع بلیط، شرکت هواپیمایی و نوع پرواز متفاوت است. اگر هنگام خرید بلیط هواپیما به جریمه کنسلی آن توجه نکرده اید و حالا ناچار به کنسل کردن بلیط پرواز خود شده اید، نگران نباشید. اینجا اطلاعات مربوط به شرایط و قوانین کنسلی بلیط هواپیما، نحوه استرداد، جریمه کنسلی و هزینه کنسلی بلیط هواپیما را در اختیار شما قرار می دهیم.

فاصله شیراز تا یزد چقدر است ؟
1403/05/27

فاصله شیراز تا یزد چقدر است ؟

شیراز و یزد از شهرهای تاریخی و فرهنگی ایران هستند که هر کدام دارای جاذبه‌های خاصی هستند. فاصله بین این دو شهر موضوعی است که برای مسافران و گردشگران اهمیت دارد.

گشت امامزاده های شیراز
1403/05/21

گشت امامزاده های شیراز

شهری با تاریخی کهن، فرهنگی غنی و طبیعتی دلنواز، از دیرباز به عنوان یکی از زیباترین شهرهای ایران شناخته شده است. این شهر با لقب “شهر شعر و گل” شهرت جهانی دارد و هر ساله گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به سوی خود می‌کشاند.




عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه، از آخرین اخبار، پیشنهادها و تخفیف ها باخبر شوید
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS