مقاصد گردشگری

بهترین هتل مشهد

مشهد، به عنوان دومین شهر بزرگ ایران و مرکز استان خراسان رضوی، به خاطر وجود حرم مطهر امام رضا (ع) یکی از مقاصد مهم زیارتی و گردشگری است. این شهر دارای جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی زیادی است.

مراکز خرید ارزان در شیراز

بازارهای ارزان شیراز از محبوب‌ترین مقاصد خرید در این شهر به شمار می‌روند. ممکن است فکر کنید که قیمت پایین اجناس در این بازارها به معنای کیفیت پایین آن‌هاست، اما این تصور کاملاً نادرست است! ارزان بودن کالا همیشه نشانه‌ای از بی‌کیفیتی نیست.

گشت باغ های شیراز

شیراز، شهر شاعران و گل‌ها، به باغ‌های ایرانی خود مشهور است. باغ‌هایی که هر کدام قصه‌ای برای گفتن دارند و گویی برگ‌هایی از تاریخ این شهر کهن را ورق می‌زنند. در این مقاله، به گشتی در میان برخی از زیباترین باغ‌های شیراز می‌رویم و شما را با شکوه و زیبایی آن‌ها آشنا می‌کنیم.

باغ ملی شیراز

باغ ملی شیراز با فضای سرسبز و چشم‌اندازهای دل‌انگیز خود، همچون زمردی درخشان در کنار آرامگاه حافظ شیرازی می‌درخشد. این باغ با مناظر رؤیایی و رایحه معطر درختان بهارنارنج، هر بازدیدکننده‌ای را مجذوب و مدهوش زیبایی‌های خود می‌کند.

خانه زینت الملوک

خانه زینت الملک یکی از زیباترین و منحصر به فردترین خانه‌های تاریخی ایران است که در شهر شیراز واقع شده است. این خانه، به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم شهر شیراز، هر ساله هزاران گردشگر داخلی و خارجی را به خود جذب می‌کند. در این مقاله، با جزئیات بیشتری به معرفی و تاریخچه این خانه، ویژگی‌های معماری آن، و اهمیت فرهنگی و تاریخی‌اش خواهیم پرداخت.

باغ موزۀ مشاهیر شیراز

باغ موزۀ مشاهیر جهان اندرخم یک کوچه چشم حافظ به دیدن همسایگانش روشن نشد وعده ۳ ساله‌ای که ۱6 ساله شد ساخت سه ساله باغ موزه مشاهیر جهان در جوار آرامگاه حافظ به عنوان یکی از ارزشمندترین پروژه های فرهنگی کشور به ۱6 سال رسید تا چشم لسان الغیب به حضور همسایگانش هنوز روشن نباشد.




عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه، از آخرین اخبار، پیشنهادها و تخفیف ها باخبر شوید
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS