پرواز داخلی

جریمه کنسلی بلیط هواپیما داخلی و خارجی

گاهی پیش می آید به دلایلی مجبور به کنسل کردن بلیط هواپیما خود می شویم. این کنسل کردن پرواز از سوی مسافر کنسلی بلیط هواپیما از سوی مسافر نامیده می شود که مشمول جریمه کنسلی می شود. این جریمه با توجه به نوع بلیط، شرکت هواپیمایی و نوع پرواز متفاوت است. اگر هنگام خرید بلیط هواپیما به جریمه کنسلی آن توجه نکرده اید و حالا ناچار به کنسل کردن بلیط پرواز خود شده اید، نگران نباشید. اینجا اطلاعات مربوط به شرایط و قوانین کنسلی بلیط هواپیما، نحوه استرداد، جریمه کنسلی و هزینه کنسلی بلیط هواپیما را در اختیار شما قرار می دهیم.

ترمینال های پروازی فرودگاه مهر آباد

ترمینال های پروازی فرودگاه مهر آباد

فاصله شیراز تا اصفهان چقدر است؟

فاصله شیراز تا اصفهان یکی از موضوعاتی است که برای بسیاری از مسافران داخلی و خارجی جالب توجه است. این دو شهر تاریخی و فرهنگی ایران، هر کدام جاذبه‌های منحصر به فرد خود را دارند و مسافرت بین آن‌ها تجربه‌ای خاطره‌انگیز است. در این مقاله، به بررسی فاصله این دو شهر، مسیرهای ممکن، جاذبه‌های دیدنی در طول مسیر و نکات مهم سفر می‌پردازیم.

ایرلاین های محبوب ایران را بشناسید

در دنیای پیشرفته امروزه سفر های هوایی برای همه افراد جذابیت خاص خود را دارد. در این نوشتار ما قصد داریم در مورد ایرلاین های محبوب ایران توضیحاتی ارائه دهیم.




عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه، از آخرین اخبار، پیشنهادها و تخفیف ها باخبر شوید
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS