مراکز خرید ارزان در شیراز

مراکز خرید ارزان در شیراز
1403/06/13 ایران-گردی

مراکز خرید ارزان در شیراز

مراکز خرید ارزان در شیراز

بازارهای ارزان شیراز از محبوب‌ترین مقاصد خرید در این شهر به شمار می‌روند. ممکن است فکر کنید که قیمت پایین اجناس در این بازارها به معنای کیفیت پایین آن‌هاست، اما این تصور کاملاً نادرست است! ارزان بودن کالا همیشه نشانه‌ای از بی‌کیفیتی نیست.

در شرایط اقتصادی کنونی، خرید با قیمت مناسب می‌تواند حال‌مان را خوب کند. بنابراین به دنبال مکان‌هایی هستیم که بتوانیم کالاهای مورد نظر خود را با کمترین هزینه پیدا کنیم. در این مقاله، شما را با بازارهای ارزان شیراز آشنا می‌کنیم که اجناس عالی خود را با قیمت‌هایی پایین‌تر از سایر فروشگاه‌ها ارائه می‌دهند. تا پایان این مقاله از مجله گردشگری جهانگردان با ما همراه باشید تا از این راز جذاب مطلع شوید.


بازار وکیل شیراز

بازار وکیل شیراز یکی از مشهورترین بازارهای ارزان قیمت این شهر به شمار می‌آید و به عنوان مرکز اصلی فروش سوغاتی شناخته می‌شود. در این بازار می‌توانید با توجه به بودجه‌تان بهترین کالاها را تهیه کنید. در مغازه‌های قدیمی این بازار، اجناس با کیفیت و متنوعی وجود دارد؛ بنابراین بهتر است با حوصله و صبر به گشت و گذار در مغازه‌های مختلف بپردازید.

بازار وکیل دارای راسته‌های گوناگونی است که هر کدام شامل چندین حجره فعال هستند. در اینجا می‌توانید انواع محصولات سنتی شیراز از جمله صنایع دستی، پارچه و خوراکی‌های خوشمزه را پیدا کنید. بسیاری از مسافران و گردشگران شیراز، بازدید از بازار وکیل را در اولویت برنامه‌های خود قرار می‌دهند. مغازه‌های فروش پوشاک، کیف و کفش و ظروف مسی از جمله مغازه‌های مهم این بازار به شمار می‌روند.

آدرس: شیراز- شرق میدان شهرداری- بازار وکیل

ساعت کاری: هر روز (به جز تعطیلات) از ساعت ۷:۱۵ صبح الی ۲۲:۱۵ شب


پاساژ شهر شب شیراز

پاساژ شهر شب نیز یکی از مکان‌های محبوب در شیراز است که اکثر مردم این شهر آن را می‌شناسند. چه عواملی باعث محبوبیت این بازار شده است؟ تفاوت پاساژ شهر شب با سایر مراکز خرید شیراز چیست؟ در واقع، این بازار به دلیل ارائه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب، طرفداران زیادی در بین مردم شیراز دارد.

هرگز تصور نکنید که کالاهای موجود در پاساژ شهر شب قدیمی و عجیب هستند. محصولات این مجموعه نه تنها مطابق با مد روز هستند، بلکه قیمت مناسبی نیز دارند. این پاساژ یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید شیراز به شمار می‌رود که حتماً باید از آن بازدید کنید. مغازه‌های کیف و کفش و پوشاک در این پاساژ از شلوغ‌ترین و پرطرفدارترین مغازه‌ها هستند.

آدرس: شیراز- خیام- بلوار کریم‌خان زند- کریم‌خان زند ۳۹

ساعت کاری: همه روزه (حتی ایام تعطیل): ساعت ۱۰:۰۰ صبح الی ۲۰:۰۰ شب


مرکز خرید پی سی سنتر شیراز

اگر در شیراز به دنبال لوازم جانبی و قطعات کامپیوتری، لپ‌تاپ و کامپیوتر هستید، مرکز خرید پی‌سی سنتر بهترین انتخاب برای شماست. پی‌سی سنتر شیراز در واقع پیشتاز ارائه قطعات کامپیوتری در جنوب کشور به شمار می‌آید. اکثر برندهای معتبر دیجیتال در این پاساژ نمایندگی دارند.

شما در اینجا با قیمت‌های مناسب و کیفیت فوق‌العاده کالاها شگفت‌زده خواهید شد! این ساختمان ۶ طبقه، بزرگ‌ترین مرکز خدمات کامپیوتری در جنوب کشور محسوب می‌شود. همچنین، برای تعمیر کامپیوتر و لپ‌تاپ نیز می‌توانید به پی‌سی سنتر شیراز مراجعه کنید.

آدرس: شیراز- میدان نمازی- خیابان ملاصدرا- کوچه دوم

ساعت کاری: ۹:۰۰ صبح الی ۲۲:۳۰ شب


بازار حاجی شیراز

بازار حاجی یکی از قدیمی‌ترین و ارزان‌ترین بازارهای شیراز به شمار می‌رود و به عنوان یکی از مراکز اصلی فروش لوازم سنتی در این شهر شناخته می‌شود. کالاهای متنوع و جذاب این بازار دارای قیمت‌های مناسبی هستند.

در بازار حاجی، انواع مختلفی از کالاهای کوچک و بزرگ به فروش می‌رسند که ذکر همه آن‌ها در این مقاله امکان‌پذیر نیست. از جمله مهم‌ترین محصولات این بازار می‌توان به انواع پوشاک سنتی و محلی، ترمه، خوراکی‌های مخصوص شیراز، دیگ و پایه، خشکبار، صندوقچه و لوازم خیاطی اشاره کرد.

آدرس: شیراز- لطفعلی‌خان زند- بعد از سه‌راه طالقانی

ساعت کاری: همه روزه ۹:۰۰ صبح الی ۲۰:۰۰ شب


مجتمع تجاری الماس شیراز

بدون تردید، یکی از بهترین بازارهای ارزان در شیراز، مجتمع تجاری الماس است. اگر با دقت به مغازه‌های مختلف این پاساژ ۸ طبقه نگاه کنید، تفاوت قیمت کالاها را نسبت به سایر مراکز خرید متوجه خواهید شد. بیشتر مغازه‌های اینجا در زمینه پوشاک زنانه، مردانه، بچه‌گانه و لباس‌های مجلسی فعالیت می‌کنند، اما مغازه‌های لوازم آرایشی، عطر و ادکلن و کیف و کفش نیز به وفور یافت می‌شوند.

از ویژگی‌ها و امکانات مهم این مجتمع تجاری می‌توان به معماری مدرن و زیبا، پله‌برقی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مناسب، کافی‌شاپ، تاکسی‌سرویس، سرویس بهداشتی تمیز، پارکینگ و آسانسور اشاره کرد. به طور خلاصه، مجتمع تجاری الماس می‌تواند به راحتی نیاز شما را برای انتخاب لباس برطرف کند!

آدرس: شیراز- چهارراه ملاصدرا- به طرف سه‌راه برق

ساعت کاری: همه روزه (حتی جمعه‌ها) ۱۰:۰۰ صبح الی ۲۳:۰۰ شب

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS