کیش و کرمان مقاصد جدید فلای دبی

کیش و کرمان مقاصد جدید فلای دبی

کیش و کرمان مقاصد جدید فلای دبی

فلای دبی اخیرا اعلام کرده است که پروازهای مستقیم به دو مقصد جدید در ایران را آغاز میکند. این خدمات جدید شامل شروع چهار پرواز در هفته به جزیره کیش از ۷ سپتامبر و دو پرواز در هفته به کرمان از ۹ سپتامبر است.

پروازها به فرودگاه بین المللی کیش (KIH) و فرودگاه بین المللی کرمان (KER) از ترمینال ۲ فرودگاه بین المللی دبی (DXB) انجام خواهد شد. امارات در این مسیرها با فلای دبی همکاری خواهد داشت و به مسافران گزینه های بیشتری برای اتصال از طریق هاب بین المللی هوایی دبی ارائه می دهد.

پروازها به فرودگاه بین المللی کیش چهار بار در هفته در روزهای دوشنبه سه شنبه پنج شنبه و شنبه انجام خواهد شد. در همین حال پروازها به فرودگاه بین المللی کرمان دو بار در هفته در روزهای دوشنبه و پنج شنبه انجام میشود.

حمد عبیدالله مدیر ارشد تجاری فلای دبی گفت: ما به دنبال فرصتهایی برای باز کردن بازارهای کمتر سرویس داده شده بوده ایم و خوشحالیم که گزینه های راحت تری برای سفر به ایران به مشتریان خود ارائه میدهیم

فلای دبی متعهد به ایجاد جریانهای آزاد تجاری و گردشگری است و با اضافه کردن کرمان و جزیره کیش به عنوان مقاصد جدید، ما به دنبال ارائه فرصتهای بیشتری به مسافران خود برای کشف شبکه گسترده مان هستیم.

به این ترتیب پروازهای فلای دبی از دبی و بالعکس به شهرهای تهران،شیراز،اصفهان،مشهد،لار،بندرعباس،کیش و کرمان انجام خواهد شد.

جهت تهیه بلیط می توانید به آدرس اینترنتی safaronline ویا safarel مراجعه کنید یا برای مشاوره خرید با شماره 12 220 220 094 تماس حاصل فرمایید.

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS